Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 26-12-2010 17:14:18

What the Fog !?

Mist onder weg naar Almelo

Wij laten ons deze Kerst verzorgen. Gisteren waren we in Vlaardingen waar we heerlijk van- alles op de elektrische grillplaat hebben gebraden. Met een lekker bakje ijs toe was het helemaal compleet! En vandaag gingen we onderweg naar Almelo. Een langere reis dan normaal doordat we tot aan Soesterberg 50 kilometer per uur moesten rijden op de snel- weg. Gelukkig mocht het daarna weer harder, ondanks de mist. Dat gaf wel hele mooie plaatjes onderweg, zeker op de veluwe waar nog behoorlijk veel sneeuw ligt! Vanmiddag ook nog even wezen kroamschuddn' in Maria Parochie. Daar was een levende Kerststal
te zien, compleet met kameel!! Intussen weer thuis bij mijn ouders, waar op dit moment
de nodige bedrijvigheid in de keuken gaande is... Dat wordt weer lekker eten zometeen! Zoals je hieronder kunt zien staat de tafel al fraai gedekt op ons te wachten. Merry X-mas!

Klik voor groter en meer

Klik op de afbeeldingen voor groter en nog meer foto's...
Lifestyle 23-12-2010 19:07:31

beGrip!

Kijk maar eens goed... ziet u al wat dit is??

Klik voor groter

De kenners onder u hebben het al gezien: het zijn anti-glij-ijzers !! Mijn collega had ze deze ochtend bij zich, geen overbodige luxe met al die gladheid op de trappen en voetpaden. En natuurlijk kon ik het niet laten om ze even te proberen... Nou, ze zitten lekker hoor. Maar het is natuurlijk een uitkomst voor den voorsichtigen mensch. Toch vind ik het vreemd dat op de site staat dat ze leverbaar zijn vanaf 27 december, terwijl mijn collega er vandaag al mee rondloopt!?!? Hmmmm... Aandelen misschien? Wat schuift dat? (behalve door de sneeuw)
Algemeen 20-12-2010 22:50:33

100% Inhaalverbod

Inhaalverbod vrachtwagensVanmorgen rijd ik op de A4 richting Vlaardingen, netjes 50 km per uur omdat het zomaar erg glad kan zijn... haalt mij met bijna dub- bele snelheid een vrachtwagen met een container in. Als de chauf- feur plotseling had moeten remmen waren de gevolgen niet te overzien! Ik heb het nu helemaal gehad met die vrachtwagens!! Of ze halen elkaar in en stremmen langdurig de linker rijstrook, of ze rijden veel te hard waar het onverantwoord is. Nooit meer inhalen!

En zie hoe ik hierin niet alleen sta!!
Familie 19-12-2010 10:02:05

Sneeuw XXL

Vannacht is er hier in Spijkenisse weer een heel nieuw pak sneeuw gevallen...

Klik voor groter en meer

Bovenop de dikke laag die er al lag komen we hier nu op zo'n 23 cm dikke laag sneeuw!!
Dus maar lekker binnen spelen; lekker warm! Straks Kelly wegbregen met de slee!!

Klik voor groter en meer
Familie 18-12-2010 10:02:37

Let it snowwww!!!!!

Klik voor groter

Klik voor groterHéérlijk: al die sneeuw en dat het land weer eens een poosje totaal is ontregeld! Ik hou daar van! Gisteren heb ik er ruim twee uur over gedaan om op het werk te komen, en ik heb er eigen- lijk alleen maar van genoten... In dezelfde tijd rijd ik normaliter naar mijn ouders in Almelo maar zo'n reisje voelt dan toch in- eens een heel stuk langer op de één of andere manier. Dan
kan ik het natuurlijk met al die sneeuw niet laten om enkele plaatjes te maken onderweg... En er kwam gisteren ook nog een ambulance voorbij schieten op de A4 bij al die gladheid!

Mijn teleurstelling was dan ook groot toen ik vanmorgen zag dat er geen nieuwe sneeuw was gevallen vannacht! Gelukkig lijkt het erop dat vanmiddag en de komende nacht weer een nieuw pak sneeuw in aantocht is!! Héérlijk! Kunnen we toch nergens heen; tijd om de kerstkaarten te schrijven! En hier links boven een heel handig kleed voor bij de kerstboom: lekker warm met geïntegreerde wollen slippers... ook fijn voor je gasten!

Klik voor groterKlik voor groter

Klik op de afbeeldingen voor meer...
Fun 13-12-2010 19:46:31

Bruisende grap

Klik voor groter

1. Wat heb je nodig: cola, mentos, ijsklontjes-maker
2. Doe een mentos in een bakje en voeg water toe. Laat het bevriezen
3. Doe de ijsklontjes in de cola van iemand...
4. Wacht enkele minuten en de cola begint te schuimen!