Familie
18-12-2010 10:02:37
Let it snowwww!!!!!

Héérlijk: al die sneeuw en dat het land weer eens een poosje totaal is ontregeld! Ik hou daar van! Gisteren heb ik er ruim twee uur over gedaan om op het werk te komen, en ik heb er eigen- lijk alleen maar van genoten... In dezelfde tijd rijd ik normaliter naar mijn ouders in Almelo maar zo'n reisje voelt dan toch in- eens een heel stuk langer op de één of andere manier. Dankan ik het natuurlijk met al die sneeuw niet laten om enkele plaatjes te maken onderweg... En er kwam gisteren ook nog een ambulance voorbij schieten op de A4 bij al die gladheid!
Mijn teleurstelling was dan ook groot toen ik vanmorgen zag dat er geen nieuwe sneeuw was gevallen vannacht! Gelukkig lijkt het erop dat vanmiddag en de komende nacht weer een nieuw pak sneeuw in aantocht is!! Héérlijk! Kunnen we toch nergens heen; tijd om de kerstkaarten te schrijven! En hier links boven een heel handig kleed voor bij de kerstboom: lekker warm met geïntegreerde wollen slippers... ook fijn voor je gasten!


Klik op de afbeeldingen voor meer...