Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Lifestyle 23-12-2010 19:07:31

beGrip!

Kijk maar eens goed... ziet u al wat dit is??

Klik voor groter

De kenners onder u hebben het al gezien: het zijn anti-glij-ijzers !! Mijn collega had ze deze ochtend bij zich, geen overbodige luxe met al die gladheid op de trappen en voetpaden. En natuurlijk kon ik het niet laten om ze even te proberen... Nou, ze zitten lekker hoor. Maar het is natuurlijk een uitkomst voor den voorsichtigen mensch. Toch vind ik het vreemd dat op de site staat dat ze leverbaar zijn vanaf 27 december, terwijl mijn collega er vandaag al mee rondloopt!?!? Hmmmm... Aandelen misschien? Wat schuift dat? (behalve door de sneeuw)