Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Algemeen 23-06-2010 19:03:44

Zon !

Heerlijk, dat mooie, warme weer!!



Laat de zomer nu maar blijven!!
Algemeen 23-06-2010 18:56:34

Mecero

Bijna drie weken geleden liet ik jullie weten dat ik een nieuwe foon had besteld. Een gouden KRZR van Motorola, toch wel m'n favoriete mobieltje. Bestelling gedaan, keurig 106 euro via iDeal overgemaakt en dan wachten... En wachten... Toch maar even googelen op Mecero... Oeps!! Had ik dat maar eerder gedaan want de reakties over hun service zijn bedroevend en er wordt zelfs her en der geroepen dat het oplichting betreft. Omdat ik wel steeds mailtjes kreeg over de vertraagde zending, en dat die intussen bij de douane zou staan... dacht ik het nog even aan te zien. Niet meteen het doemscenario over mezelf afroepen, dacht ik nog. Opnieuw kreeg ik vorige week een mailtje dat het nog eens 5 tot 7 werkdagen kon gaan duren en ik een aardigheidje bij mijn bestelling zou ontvangen ter compensatie. Leuk, maar ik begon het steeds minder te geloven, ondanks de excuses met een belofte dat het bedrag wordt teruggestort als ze het niet halen binnen die 7 dagen. Inmiddels ben ik na het lezen van alle negatieve berichten er niet gerust op dat ik het geld nog zal terugzien, dus heb ik ze gemaild over mijn achterdocht. Sindsdien hoor ik niets meer... Het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik word opgelicht via internet, al kan het natuurlijk ook nog goedkomen. Toch wil ik alvast mijn verhaal over de ervaring met Mecero melden, want het klopt allemaal niet. Ze hadden bijvoorbeeld al op de site kunnen aangeven dat het toestel niet op voorraad was, dan had ik nog een keus gehad of ik wilde wachten of niet. Maar eerlijk is eerlijk, als men dit toch nog tot een goed einde weet te brengen, zal ik er op deze plaats melding van maken.


Update 25 juni 2010: Vandaag, 7 werkdagen later dan de laatste mail van Mecero, hoor ik dus niets meer! Geen telefoon, geen geld terug, ik denk dat ik nu wel formeel kan vaststel- len dat Mecero mij heeft opgelicht. Zoals zovelen, zoals je hierboven kunt lezen. Dan ga ik nu maar de forums af om er melding van te maken hoe Mecero ook mij heeft belazerd! En als het kan zal ik aangifte gaan doen van deze oplichtingspraktijken door Stef Richter met zijn bedrijf Media Center Rotterdam (Mecero) KvK nummer: 24387875 BTW nummer: NL1750.77.332.B01 www.mecero.nl info@mecero.nl

Update 08-07-2010: Ik heb na lang mailen & aandringen mijn geld teruggestort gekregen.

Mail van Mecero d.d. 13-12-2010:


Tot onze spijt hebben wij inderdaad leveringsproblemen afgelopen zomer gehad door een douane onderzoek van 3 maanden. Nadat al onze producten werden vrijgegeven, was dit voor onze klanten helaas te laat waardoor het aankoopbedrag in de tussentijd reeds was teruggestort.

Aangezien deze kwestie wel is verholpen (zie reacties), zouden wij het erg waarderen als dit bericht werd verwijderd. Wij doen namelijk nu erg ons best om onze klantenservice weer naar het niveau te brengen die onze klanten verdienen.

Wij hopen dat u iets voor ons kunt betekenen.
In ieder geval bedankt voor uw moeite.

Met vriendelijke groeten,

Stef Richter
Media Center Rotterdam
Algemeen 21-06-2010 11:30:04

Taalgebruik

Herkent u deze mails uit uw mailbox van de afge- lopen dagen? Gezien het gebruik van de Neder- landse taal in deze mail, doet het al vermoeden
dat het hier om oplichterij gaat. Bovendien: waar- om krijg ik een mail als ik al helemaal geen klant ben van de RaboBank?? Niet reageren dus!!

Rabobank - InternetBankieren Update

Geachte Rabobank gewaardeerde klant,

Wij hebben ontvangen van verschillende klanten klaagt over online fraude, we werken erg hard, zodat een einde te maken aan deze activiteiten. We hebben nu een upgrade onze online banking security database om uw online bankgegevens te beschermen tegen fraude en haar activiteiten en je bent verplicht om uw Rabobank internetbankieren gegevens bij te werken aan de nieuwe beveiligingsfuncties in te schakelen op internetbankieren rekeningen.

Klik hier om uw gegevens te actualiseren internetbankieren

2010 Rabobank Nederlands (NL)
Fun 18-06-2010 18:31:39

Hoogteverschil

Het is maar goed dat het Nederlands elftal al heeft geoefend met het hoogteverschil...

Klik voor groter

Nu maar hopen dat ze morgen winnen tegen Japan!!
Showbizz 18-06-2010 09:51:09

Nog 1 Kans voor Frans

Lange Frans

De vrouw van Lange Frans heeft haar man voor een keuze gesteld. Daniëlle verwacht dat de rapper zijn financiële zaken op orde stelt, anders wil ze scheiden van haar man. Eerder deze maand leek het erop dat Lange Frans zijn studio zou kwijtraken, maar dat bleek een fout van de Belastingdienst. Toch lijkt de rapper zijn financiële zaken niet geheel op orde te hebben. Eerder leek het erop dat Daniëlle haar man al definitief bons had gegeven, maar dat nuan- ceert ze in de krant. "De scheiding is niet definitief, maar Frans woont nu bij zijn moeder in Diemen-Zuid." Frans mag pas terugkomen als hij zijn zaken op orde heeft. Via: Nu.nl.

Jij moet terug naar Diemen Zuid...
terug naar Diemen Zuid...
terug naar Diemen Zuid...
Lange Frans, je ligt eruit...
terug naar Diemen Zuid...
terug naar Diemen Zuid...
terug naar Diemen Zuid...
Bange Frans met boze bruid...

Lifestyle 14-06-2010 20:40:47

Strak op je gemak !

Klik voor groter en meerNee, echt sportiever zijn we niet geworden, wél wor- den we steeds gespierder & strakker!! Jazeker, sinds enkele dagen zit ik iedere avond zo'n 600 buikspier- oefeningen te doen terwijl ik TV zit te kijken. Met dit apparaat, de Absolution Pro zou je zonder enige in- spanning een mooier figuur krijgen en wie wil dat nou niet? Oké, het is even wennen aan de stroom- stoten die je krijgt, want dat er van alles beweegt, samentrekt en weer ontspant is proefondervindelijk duidelijk! Het is misschien ook wel een beetje een trieste manier om je work-outs te doen, maar hey, als het werkt, why not! Ik heb mijzelf in het afgelopen weekend al een keer betrapt met een biertje in mijn hand, terwijl ik gedurende een half uur (de maximale tijd per dag) elektroshocks door mijn onderlichaam voelde trekken. Het went en is eigenlijk ook best lekker! Het is nu dus nog maar een kwestie van tijd tot het sixpack en wasbordje...
Algemeen 14-06-2010 18:56:54

En wat krijg je als je deze twee in één persoon samenbrengt....??

Klik voor NOG groterKlik voor NOG groter

Dan krijg je waarschijnlijk dus zoiets...
Muziek 14-06-2010 18:45:53

WK Hit - battle

Gerard Joling denkt ook nog een hit te kunnen scoren tijdens het WK...

Klik voor de link naar de download

Al eerder gaf ik schromelijk toe dat ik het nummer van Wolter Kroes, Viva Hollandia (Afrika versie) eigenlijk de beste WK voetbal-hit allertijden vind. Joling heeft zijn hit "Ik leef mijn droom" omgebouwd tot "Alweer een Goal!" Best aardig, maar het is het wat mij betreft toch niet helemaal. Misschien is het nog te kort geleden dat de originele versie een hit was... Maargoed, vandaag wonnen we van de Denen met 2 - 0 dus mogelijk duurt de Oranje gekte nog tot ver in juli... Maar als het om deze twee WK nummers gaat zeg ik: 1 - 0 voor Wolter.

Wolter Kroes
Wolter Kroes - Viva Hollandia (WK 2010)



Gerard Joling
Gerard Joling - Alweer een goal!



Fun 12-06-2010 23:03:30

Dony again

Klik voor groter

Dony, van X-Factor heeft ogenschijnlijk alweer een nieuwe carrière-move gemaakt: als begeleider van gevangenen in Peru. Zo kom je dus ook met Joran van der Sloot in contact.