Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 17-06-2011 22:54:19

Over de kop!

Walibi HollandKomende week, woensdag 22 juni, gaan René en ik eindelijk weer eens een dagje rollercoasteren!! Net als in 2007 en 2009 wordt het dit jaar opnieuw Walibi Holland! We zijn nu eenmaal helemaal gek van lekkere thrillrides! De entreeprijs is met de jaren steeds duurder geworden; intussen kost een normaal kaartje 30,50 euro!! Wij gaan volgende week gelukkig met de nodige korting naar binnen. En of er ook dit jaar ook weer een filmpje van komt? Houd de site in de gaten de komende tijd!