Media
14-04-2011 19:22:56
Fringe



Jááá, vanavond weer lekker Fringe kijken! We zijn inmiddels helemaal verslaafd aan deze serie. We hadden wél wat in te halen maar we zitten intussen bij afl. 16 van het 2e seizoen. En het wordt steeds spannender! Walter is natuurlijk fantas- tisch maar ook Olivia en Peter hebben onze sympathie!