Terwijl wij nog moeten wachten tot het einde van deze maand op onze trouwfoto's, hebben we gelukkig via de mail al wat mooie plaatjes binnen gekregen. Deze zijn van onze vriend en getuige; Gerrit. Geweldig bedankt! Ondanks de regen, was het een fantastische dag!
Klik op de afbeeldingen voor groter en meer foto's.