Lifestyle
03-08-2010 19:08:03
Vivaz!
Jahoor! Eindelijk dan écht een nieuwe foon. Werd ik eerder nog (bijna) opgelicht, nu heb ik een nieuwe telefoon kunnen bestellen via T-Mobile omdat ik toch mijn contract moest ver- lengen of wijzigen. Ik koos voor de Sony Ericsson Vivaz Pro. Leek mij een leuke gadget voor nop met ook nog eens een 10 euro goedkoper abonnement voor de komende 2 jaar.

