Nieuws
24-06-2010 18:42:19
Zegel 1 of 2

Per 1 juli a.s. komen er nieuwe postzegels op de markt, zo meldt TNT Post. De aanduiding van het tarief wordt vervangen door een cijfer: 1 of 2. Het voordeel hiervan is dat bij prijs- wijzigingen, er niet hoeft te worden bijgeplakt. Dus... als je straks héél veel velletjes zegels inkoopt en eind van het jaar gaat het tarief met enkele centen omhoog... tel uit je winst! Dit zou in deze barre tijden zomaar een winstgevende belegging kunnen zijn. En ze zijn best nog mooi, kijk hier maar eens. Op de website van TNT Post vind je er alle informatie over.