Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Showbizz 16-05-2010 09:49:56

eXit Factor

SumeraHet kan gek gaan in het leven... en zeker in het leven van een X-Factor kandidaat. Zó ben je nog favoriet (bij wie dan vraag ik mij af?), en zó lig je eruit! We hadden het er al over, hier op XOOX, en men was al wel klaar met Sumera. Maar dat het zó snel tot een afscheid zou leiden had zelfs ik niet verwacht! Don(n)y zat erbij en keek ernaar, terwijl hij toch eigenlijk veel slechter was dan Sumera. Ook Kelvin was minder goed dan Sume- ra... Nouja, die twee zullen dus nog wel afvallen en dan blijven voor de finale over: BadBoyZ, Jaap & (wat mij betreft de winnares) Maaike. Ik ben het helemaal eens met Gordon; die Sumera kan dan wel aardig zingen, maar op TV komt ze niet oké over: een soort mix van angst en arro- gante, hautaine blik, maakt haar op een negatieve manier "een soort van" mysterieus. Ik kan het niet goed beschrijven, maar in haar blik en verschijning gebeurt iets... Maar goed, deze is down, nog 2 to go! En die Maaike; ze wordt iedere week weer beter! You go girl !!!