Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Showbizz 12-05-2010 12:02:02

DoNie !

DonyIntussen heb ik het hélémaal gehad met Dony!! De laatste paar keer boeit hij mij niet meer en had hij er al uit gemogen. Oké, dat Daniëlle ook haar biezen al moest pakken was terecht, maar die Dony... Om te beginnen klopt zijn naam al niet met hoe je het uit- spreekt. Afgelopen keer loopt hij emotioneel te doen over Sumera die wél haar ouders bij verrassing in de zaal terug zag, en onze Dony niet... achgut... Ohja, en meteen maar even noemen dat hij hoopt dat zijn ouders er ook bij kunnen zijn als hij in de finale komt te staan... Wat nou finale?! Die plaatsen zijn weggegegd voor Jaap, Sumera en Maaike! Nu dus hopen dat het Nederlands publiek nu klaar is met de gun-factor voor Dony. Ik zag in de laatste aflevering dat Gordon intussen ook al wel klaar is met dit zich weinig vernieuwende kunstje. Laten we zorgen dat hij aanstaande vrijdag in de sing-off terecht- komt, dan kan hij douchen en naar huis! En ik ga natuurlijk voor Maaike!! En niet omdat ze uit Twente komt, maar ze zingt geweldig, heeft een mooie stem en groeit nog iedere keer!