Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Film 11-05-2010 20:56:38

Verkeerde Afslacht

Wrong Turn 1, 3 & 3

De laatste tijd kan ik samen met mijn lief genieten van horror-films. Het lijkt erop dat ze de spanning intussen erg leuk is gaan vinden, onder één strikte voorwaarde: dat ik naast haar zit! Hadden we laast laatst al The Texas Chainsaw Massacre gezien, plus in de bioscoop The Crazies, ook een horror-film, vanaf vanavond gaan we de drie delen van de horror-reeks Wrong Turn bekijken. Misschien is het wel iets teveel ineens... maar wél lekker eng!