Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Film 05-05-2010 23:01:49

Crazy Scary People !

The Crazies
Vanavond in MustSee Delft gezien: The Crazies.

Deze film is een remake van de gelijknamige film uit 1973 en gaat door voor een Sci-Fi / Thiller / Mystery movie. Best vrien- dinnetje van 't vriendje die je een keertje mee uit neemt naar de film: het is een pure horrorfilm! Laat je dus niet verrassen (zoals mijn schatje...) En nog een goede horrorfilm ook! Een saai dorpje met amper 2000 inwoners, op het Amerikaanse platte land, krijgt te maken met vreemd gedrag van medebe- woners. Langzaam valt de puzzel voor de sheriff in elkaar: de inwoners raken besmet door het drinkwater. Er blijkt ooit een vliegtuig neergestort te zijn in een nabije rivier. Landelijk is geen enkele ruchtbaarheid aan deze vermissing gegeven. Best vreemd. Maar niet als aan boord een extreem gevaarlijk biologisch wapen zat, wat zich nu via de rivier in het plaatselijke drinkwater heeft verspreid. Dit veranderd mensen in wezenloze, agressieve en moordende zombie-achtigen. Om alles in de doofpot te houden grijpt de overheid in. Besmette mensen worden doodgemaakt, en men neemt het niet erg nauw. Op alles uit het gebied wordt geschoten en niemand is zijn leven meer zeker, besmet of niet. Spannende, bloederige en enge momenten volgen elkaar in hoog tempo op. Goed voor de nodige schrikmomenten en horror-effecten! Ik heb ervan genoten en mijn lief... zij ook, al kostte dat wel de nodige spierverkrampingen en kreten op momenten dat het nét even té spannend werd... Een echte aanrader dus voor liefhebbers van spanning en horror, die niet bang zijn voor "een beetje bloed" en schrikmomenten! En als je intussen nieuwsgierig bent geworden: hier vind je de trailer. (niet voor jonge kijkers!)