Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Showbizz 05-05-2010 18:00:32

Bon is back !

Bonnie St. ClaireBonnie lijkt weer helemaal terug! Ik ben fan van haar! Hoe ze zich staande houdt tijdens Ranking The Stars en hoe ze eruit ziet: petje af! (letterlijk, want eerder was haar pet noodzakelijk kwaad om zich wat onder te kunnen verschuilen) Ik hoorde haar optreden tijdens het Toppers concert in 2008; Geweldig! Ze kan nog steeds prima zingen! Zonde deze plaatjes, maar wat mij betreft is Bonnie helemaal weer aan het buitenspelen!