Algemeen
08-06-2010 20:25:17
Slakkentrek

Met dit warme weer en veel vocht door buien, komen de slakken met hun huisjes massaal de straat op! Ik heb zelden zoveel slakken over de stoep gezien. Kijk maar naar dit filmpje!
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.






Al jaren doe ik het met mijn zwarte Motorola RAZR V3; bellen & SMSen. Veel meer kun je er overigens ook niet mee! Maar de vorm en het platte van dit handige toestel bevalt mij erg goed. Maar het apparaat werd ouder en stoffiger... zelfs tot onder de displays! En nu wilde ik wat nieuws. Eerst dacht ik nog een nieuwe RAZR V3 te kopen, maar al eerder had ik mijn oog laten vallen op de grote broer van de RAZR V3, de K1 KRZR. Veel betere prestaties en opties, zeker niet het meest hippe, maar hip genoeg voor mij! En dan ook nog in goud. Ik ben benieuwd naar deze verbeterde versie van mijn trouwe RAZR... Ik ga uit van een waardige opvolger! 
