Fun
29-07-2010 10:15:02
Inschattingsfoutjes

En of dit verhuisbedrijf ook écht zo save is??? Hmmmmmmm.....

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.



Vorig jaar vond ik dit al een erg leuk programma. Toen deden mee: Henk Westbroek, Gordon, Thomas Berge, Albert West, Nick Schilder, Simon Keizer en Danny de Munck. En telkens was er weer een verrassing omdat de zangers ineens totaal ander repertoire moeten zingen. Dit jaar strijden Jeroen van der Boom, Frans Bauer, Jamai, René Froger, Frans Duijts, Jan Dulles, en Syb van der Ploeg om de eer. Opnieuw staat de serie garant voor fijne verrassingen. Zo heeft Frans Duijts ons nog best verrast en blijkt Frans Bauer ook nog heel behoorlijk in het Engels te kunnen zingen! Minder is toch wel de keuze voor Jan Dulles, die komt wat mij betreft het minst uit de verf. En dat Edsilia Rombley als presentator is vervangen voor de vervelende, grijze muis Victor Reinier is onbegrijpelijk! Maar het gaat om de sfeer en de zang! Kijken dus, naar De Beste Zangers van Nederland. 

Vandaag zijn we met de toerbus op pad ge- weest. Een ritje in een dubbeldekker bus van ongeveer 45 minuten bracht ons naar Het Boomkroonpad. Een wandeling door de top- pen van de bomen met een fraai uitkijkpunt op 22,5 meter hoogte. Daarna nog een bos-wandeling en met dezelfde bus weer terug naar Witterzomer. Vanmiddag hebben we tot een uur of vier nog aan/in het zwembad ge- legen. Alweer zo'n ontspannen vakantiedag. Nog maar één dag hier op het park. Morgen beginnen met inpakken, vrijdag nog een dagje pretpark en dan weer koers naar huis.



