Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Lifestyle 21-11-2010 12:58:27

Daglichtlamp

Klik voor groter

Bij deze korte en vaak grijze dagen is er al snel gebrek aan voldoende daglicht...
Dan heb je de daglichtlamp! En ze kan geen genoeg van Harry Potter krijgen...
Film 21-11-2010 12:52:17

HP7 part 1

Klikvoor groter en meer

Gisteravond gezien in Arcaplex Spijkenisse: Harry Potter and the deathly Hallows deel 1. Al om 18:45 gingen wij zitten voor het vervolg op het grote avontuur dat 2 1/2 uur zou duren. Zelden duurde twee en een half uur zó kort... Een prima vervolg als opmaat naar de grote ontknoping dat volgend jaar zal volgen. Onderweg nemen we vast afscheid van een aantal mooie figuren die ons in de eerste delen hebben doen vertederen: al vroeg in de film ver- liezen we de postuil van Harry, Hedwig. En na een spectaculaire onstnapping moet helaas ook huiself Dobby het ontgelden. In de armen van Harry sterft hij op het strand...

De jacht door Voldemort op Harry Potter duurt voort en het wordt steeds moeilijker om aan hem en zijn volgelingen, de dooddoeners, te ontsnappen. Langzaam ontdekken Harry, Hermelien en Ron de weg naar een mogelijkheid om Voldemort voor altijd en eeuwig te verslaan. En dat Ron toch eigenlijk wel een oogje op Hermelien heeft wordt in dit deel wel heel erg duidelijk! Een heerlijk meeslepende film die, zeker na het toch wel abrupte einde, vooral voelt als de onmisbare aanloop naar de grote finale!

En ach, héél misschien gebeurt er met Harry Potter wel wat ze met "Meet the Parents" en "Meet the Fockers" hebben gedaan... namelijk een vervolg "Little Fockers" uitbrengen!! We geven Harry en Ron een paar jaar om kinderen op de wereld te zetten, en dan komen we gewoon weer terug met een nieuwe reeks! "Generation Potter" of "De dreuzel dreumes"
Lifestyle 17-11-2010 20:15:42

Twix-White

Vandaag geprobeerd: Een aanrader! Lekker hoor, zo'n Twix met witte chocolade!!

Klik voor groter
Familie 14-11-2010 11:58:08

B!ngo!

Klik voor groter en meer

Klik voor groter en meerYesss!!! Meteen raak! Maar we hadden dan ook best heel goed gezongen gisteravond.

En wat ik graag wilde kreeg ik ook: een witte chocoladeletter!

De kids kregen er zelfs ook nog een opwindbaar Toy Story poppetje bij...

Vanavond dus maar weer...

Sinterklaas kapoentje...
Gooi wat in mijn schoentje...
Fun 13-11-2010 17:56:41

Blijft leuk!

Om de komende tijd absoluut zinloos door te brengen zijn hier 2 leuke Sinterklaas Spellen:

Klik om de game te downloadenKlik om de game te downloaden

Klik op de afbeelding om de games te downloaden.
Voor uitleg, bronvermelding en FAQ, klik hier. Veel speelplezier!!
Familie 13-11-2010 16:50:54

sPietboot !

Het was een mooie & gezellige intocht van de Sint in Hellevoetsluis vanmorgen!
De Pieten deelden veel pepernoten uit en ze wilden ook nog met de kids op de foto!
Helemaal leuk, zo aan de haven, met droog weer en met Pieten in een sPietboot!!

Klik voor groter en meer

Klik voor groter en meer

En klik hier voor een leuk filmpje van vandaag!
Familie 07-11-2010 17:39:22

Märklin

Klik voor groter

Eigenlijk door de treintjes van gisteren heb ik toch maar besloten om mijn oude Märklin treinbaan tevoorschijn te halen. Omdat de kinderen er best graag mee spelen hebben we een kleine maar leuke baan gemaakt op een MDF plaat die zó onder ons bed geschoven kan worden. En onze eerste traincrash is intussen een feit! Lekker met treintjes spelen!