Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 07-12-2010 19:37:34

X-mastree

Klik voor groter en meerEn dit is hem dan: onze gloednieuwe kunstKerstboom! Nu er zoveel prachtige nepbomen te krijgen zijn en zo'n echte boom altijd weer veel rommel en gedoe brengt hebben we dit jaar gekozen voor gemak. En ik ben er heel blij mee want zoals je kunt zien is het een fraaie boom! Laat de sneeuw dus maar weer komen, samen met ons haardje zijn we er klaar voor!

Klik voor groter en meer
Algemeen 07-12-2010 19:20:41

Kiekeboe!

Daar was ik weer!!

klik voor groter

Een soort van terug van weggeweest. Sinterklaas geviert... Ziek geworden, thuis gebleven; lamlendig en moe voelen... Kunstkerstboom gekocht en al neergezet... En gisteren maar weer aan het werk gegaan. Met een hese, verkouden stem... maar hup! Nog drie weken
tot mijn vakantie van twee weken van Kerst tot en met de eerste week in het nieuwe jaar!
Familie 28-11-2010 11:03:41

Pakjesmiddag

Klik voor groter en meer

Klik voor groterVrijdag hebben de kinderen via de "schoenen-post" aan Sinterklaas gevraagd of de pakjes al een weekje eerder zouden kunnen komen. Hiernaast de reactie van de Sint! En ja hoor! Gistermiddag was het zover: maarliefst 4 zakken met cadeautjes werden door de pieten via het zolderraam aan ons bezorgd. Nou zeg, wat zijn we weer verwend: mooie en lekkere cadeau's en ook nog eens een heleboel fraaie ge- dichten erbij. We hebben er nog best lang over gedaan om de pakjes te verdelen en uit te pakken. Een mooi vest voor Kelly, auto's die in 3 kleuren kunnen veranderen en een echte octo-battle! Ja, ook dingen van lego en andere spullen om iets van te bouwen. Een laserlampje, chocoladeletter en een speculaaspop! Ook voor opa en oma waren
er cadeautjes. Zelfs voor papa en mama: iedereen kreeg iets moois van de Sint! We kunnen dus maar één ding zeggen:

DANK U SINTERKLAASJE !!
Showbizz 28-11-2010 10:18:06

ieuwww-bank!!

Ook wij zijn hier thuis groot fan van The Voice of Holland. En gezien het feit dat we met nog zo'n 2,5 tot 3 miljoen Nederlanders zitten te kijken, zijn we niet de enigen. Maar we zitten steeds meer met een hele grote ergernis: Jennifer Ewbank! En als ik over internet speur zijn wij ook niet de enigen met deze ergernis: Hoe kan zo'n zingen- de smurf nou telkens een ronde verder komen?? En dan ook nog eens doordat de kijkers haar veilig zouden hebben gestemd ?? Nou: ECHT NIET!! Het lijkt erop dat er allerlei belangen spelen en vriendjespolitiek helaas dit programma een nare smet geeft. Als Jennifer door de coaches zou moeten worden be- oordeeld, zouden ze niet lovend kunnen blijven en zou ze meteen in de sing-off komen te staan. De poppenkast rondom deze zwaar overschatte muts (net als Do, ook zoéén) moet
nu maar eens afgelopen zijn. Anders kan ik het hele programma niet meer serieus nemen! Dat zou jammer zijn in een show met werkelijk steengoed talent! De bijnaam: ieuwwwbank klinkt hier intussen de hele tijd... Misschien kan ze een zielig liedje in een tekenfilm inzingen ofzoiets, maar haal dat mens alstublieft zo snel mogelijk uit het programma! Of laat ons de werkelijke, door een notaris gecontroleerde SMS-uitslag zien! Dan zal ik moeten accepteren dat blijkbaar veel nederlanders alleen geïnsteresseerd blijken in het plaatje en zo'n piepen- de muizenstem ondergeschikt vinden. Dat zou erg teleurstellend zijn, want ik acht mij sa- men met mede-kijkers die de échte kwaliteit weten te herkennen! Los dit op, want het is een belediging voor de kijkers! Het gaat anders zeker een keer ten koste van de kijkcijfers!

Voor de masochisten onder ons:

Haar YouTube kanaal...

Nog steeds niet overtuigd? Kijk hier maar eens...
Film 22-11-2010 21:42:31

Sint

Klik voor de trailer

Gisteren gezien: Sint, de film. Lang verwacht, eindelijk dus gezien. Ik, als horrorliefhebber was heel benieuwd naar het resultaat. Het werd geen teleurstelling maar een echte horror- film zou ik het niet willen noemen. Spannend was het wel en het gegeven van een monster- lijke Sint, Niklas, die slechts uit de dood herrijst als het op vijf december volle maan is, is natuurlijk prachtig. Ook mooi gevonden hoe je "pakjesavond" ook uit kunt leggen: "Ik pak je.. avond" Al in één van de eerste scènes zie ik een zwarte piet in een schoorsteen, die duide- lijk niet van steen is, wegzakken. Even denk ik nog: "als dít het nivo van de effects is" Maar gelukkig blijft het bij dit incident. Toch moet de regisseur zijn uiterste best doen om ons te laten geloven dat het sneeuwt en koud is op pakjesavond. Steeds heb ik het gevoel dat het in de volgende straat, net buiten beeld, niet gesneeuwd heeft. En tsja, die sneeuwpop is duidelijk van piepschuim. Maar genoeg, we kijken er graag doorheen want deze film heeft prima schrikmomenten en er vindt het nodige steek- en snijwerk plaats. Dat Sint zijn staf ook nog als een soort blikopnener kon gebruiken was voor mij een verrassing! Het was een zeer vermakelijke anderhalf uur. Eenmaal buiten bleek het juist die avond volle maan te zijn. Misschien is het toch maar beter dat dit jaar volle maan niet samenvalt met pakjesavond...