Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Showbizz 16-10-2011 12:02:11

Master of Bad Choices

BeauHet Beste Idee van Nederland heeft zaterdag dramatische kijk- cijfers weten te scoren. Naar het SBS 6-programma keken nog slechts 331.000 mensen. De show begon twee weken geleden een nieuw seizoen met als vervangende presentator Beau van Erven Dorens. Bron: Fok.nl

Intussen mag Beau van E.v.D. toch wel "Master of Bad Choices" genoemd worden: Talpa werd een drama, zijn eigen talkshows deden het niet, CQC wist niemand te vinden en de egotrip "de wereld volgens Beau" boeide ook maar weinig mensen. Toen al heeft Beau ons beloofd dat hij zou emigeren als het zou blijven floppen voor hem in de media. En nu dient het volgende debakel zich aan: Het beste idee van Nederland komt niet van de grond. En waar het goed ging is Beau vertrokken zoals bij Boulevard en Het Zesde Zintuig. Telkens met de gedachte dat hij zelf wel een klapper zou kunnen maken, maar nee. Na hoogmoed komt de val! Hoe duidelijk wil je het hebben Beau? Dan houden we je aan je afspraak: koffers pakken en emigeren! beloofd = beloofd!!
Film 09-10-2011 12:46:03

Fright Night 2011

Klik voor groterGisteren gezien: Fright Night (2011) in 3D. Dit is de remake van de oorspronkelijke versie uit 1985 die duidelijk aan een opfris- ser toe was! En dat heeft regisseur Craig Gillespie goed begre- pen. Veel van het orginieel is in tact gebleven en de film is met succes verplaatst naar 2011! Natuurlijk zijn de special effects prima en niet meer te vergelijken met het origineel. Het verhaal bouwt zich snel en spannend op als een nieuwe buurman zijn intrede doet in een kleine buitenwijk van Las Vegas. De locatie
is goed gevonden, temeer er in Las Vegas een spectaculaire show van Vapierenjager Peter Vincent loopt. Deze geweldige
rol van David Tennant verdient een extra vermelding: Zijn entree is werkelijk super grappig en doet een beetje denken aan Jack Sparrow, maar dan nog een beetje lomper! Tussen alle enge momenten door spat de humor er vanaf wat nergens afbreuk doet aan alle spanning. De buurman bijt de ene na de andere in zijn of haar nek en verza- melt zijn slachtoffers in zijn huis. Jammer dat hoofdpersoon Charley eerst niet naar zijn beste vriend luistert als hij vertelt over zijn onderzoek naar de buurman en dat hij er zeker van is dat hij een vampier is. Snel wordt duidelijk hoezeer hij gelijk had, maar dan is het voor hem al te laat. Dan begint het kat en muis spel want de charmante buurman heeft
het voorzien op zijn nieuwsgierige buurjongen, maar nog veel meer op zijn moeder en het
"rijpe" vriendinntje van Charley! Zij geloven op hun buurt Charley aanvankelijk niet maar als de buurman hun huis binnen wil dringen en als dat niet lukt, de boel laat ontploffen, wordt ook voor hen duidelijk dat het niet pluis is. Een zeer spannende achtervolging met
de auto volgt. Charley vraagt hulp van Peter Vincent die eerst weigert maar later hulp komt bieden. Hij blijkt nog wat af te rekenen te hebben met deze Vampier. En als ook de vriendin van Charley ten prooi valt aan de buurman, gaan alle remmen los om de vampier te doden. Een spannende ontknoping volgt! En dat allemaal in 3D wat zorgt voor nóg meer spanning en effect! Een film die je gezien moet hebben als je een beetje tegen horror kunt, want de heerlijke humor maakt het tot een zeer amusante 2 uur film kijken! Bekijk hier de Trailer.
Film 08-10-2011 17:21:44

Fright Night 3D

Vanavond naar de film: Fright Night in 3D. Dat belooft weer fijne horror!!

Klik voor groter

Al in 1985 kwam deze film uit en vond ik hem destijds al erg spannend. Onlangs keek ik die originele versie nog eens terug en dan zie je hoe anders je nu bent gewend. Het zag er niet uit! Toen we een poosje geleden naar Final Destination 5 gingen, zagen we deze remake in de preview. Het zag er veelbelovend uit, dus vandaar dat we dat vanavond maar eens gaan zien. Er gaat uiteindelijk niets boven een avondje met vampieren, spanning en veel bloed!
Algemeen 06-10-2011 14:50:52

Zeker & Mobiel

Zeker & MobielIk geloof begin dit jaar stond een vriendelijke jongeman voor onze deur met een verhaal over verstoppingen en hoe dat te verhelpen met een servicecontract bij Zeker & Mobiel. Voor 9 euro per maand zouden wij binnen 24 uur hulp krijgen bij een verstopping, zonder nog bijkomende kosten! Klonk best goed, juist omdat we al eens een verstopping hadden die we met al- lerlei middeltjes hadden kunnen oplossen. Kortom: gedaan. Later las ik op een site dat de meningen over dit bedrijf nogal uiteen lopen van heel tevreden tot slechte service en zelfs werden zij als oplichters aangemerkt. Al snel kreeg ik in de gaten dat het erg verschilde per regio en dat vanuit het gebied Rotterdam eigenlijk alleen maar goede berichten te ontdek- ken waren. Dat stemde mij weer wat gerust. Intussen kregen wij gisteren opnieuw het al- oude verstoppingspobleem in onze keuken: de vaatwasser stroomde over... Ook nu eerst weer met ontstoppingsmiddeltjes aan de haal, maar niets hielp. Dus Zeker & Mobiel ge- beld vanmorgen toen een hele nacht oplosmiddel ook niet mocht baten. Ik kreeg meteen een vriendelijke dame aan de lijn die de melding aannam. Ik zou binnen 2 uur worden teruggebeld om een tijdsafspraak te maken. Binnen een uur werd ik gebeld en kon men vanmiddag al komen. Er zou zelfs een half uur van tevoren worden gebeld zodat iemand thuis kon zijn. Alles volgens plan en intussen is de monteur alweer vertrokken nadat hij tot zo'n 10 meter diep de afvoer heeft gereinigd. Supersnel en helemaal top! Wij zijn dus heel blij met dit contract bij Zeker & Mobiel. Complimenten voor deze snelle en prima service!