Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 17-11-2011 18:46:25

Horror of Thriller ??

Ruis
Moe van een lange dag met een grote hoeveelheid vergader-uren... Net lekker gegeten en straks samen met mijn schat op de bank ploffen voor een film. Ik moet nog wel even kiezen tussen:

Pulse (2006) = Horror of Ca$h (2010) = Thriller.


Update: We gaan voor de horrorfilm Pulse. Die trailer alleen al is heel cool!!
Nieuws 10-11-2011 20:44:11

Diepvriezeritis?

Er komt een koude novemberweek aan. Vanaf volgende week wordt het echt koud en is de kans groot dat het gaat vriezen. Haal de mutsen en sjaals maar uit de kast. Het gaat koud worden. Vanaf het weekeinde liggen de mini- ma rond het vriespunt. In de dagen erna wordt het niet warmer meer dan 4 graden. Aan het einde van de week gaat het zeer waarschijnlijk vriezen, zo luiden de voorspel- lingen. Waar dat koude weer vandaan komt? Dat hebben we te danken aan een omvangrijk hogedrukgebied boven Noord-Europa. Er is aanvankelijk nog veel zon, later is er meer kans op mist en bewolking. Regen of sneeuw zullen we voorlopig nog niet zien. Maar dat lijkt een kwestie van tijd als we de horror-voorspellingen mogen geloven. Britse weer- bureaus waarschuwen de burger al volop voor wat zij nu al een 'winter des doods' noemen. Ook het Duitse Donnerwetter voorspelt een horrorwinter die 3 maanden duurt. Bron: RTL.
Nieuws 09-11-2011 10:33:57

Sint & Schimmel 2.0

Sint op AmerigoNieuwe Sint, nieuwe schimmel: Amerigo, het paard dat al 22 jaar dienst doet als de schimmel van de Sint, gaat dit jaar met pensioen! Amerigo is intussen 30 jaar en gaat nu dus genieten van zijn oude dag. Net als Sint Bram overigens, die staf & mijter heeft doorgegeven aan Stefan de Walle: Een compleet nieuwe bezetting bij de officiële intocht dit jaar in Dordrecht. Wij zien de Sint waarschijnlijk in Maassluis!

De ode aan Amerigo door Jochem van Gelder:

Film 01-11-2011 19:02:59

The Walking Dead

Klik voor meer info

Klik voor groterVanavond is dan de première van het tweede seizoen
van The Walking Dead op Foxlife. Maar voor de hard-core liefhebbers van deze spannende en meesle-
pende zombie-serie duurde het wachten lang...
En dan heb je natuurlijk allerlei kanalen beschikbaar om toch alvast te starten met het tweede seizoen. Vanavond dus voor Nederland deel 1 van het nieuwe seizoen, wij kijken straks alweer deel 3! En gelukkig weten we dat er ook nog een derde seizoen in de maak is!! Dat blijft voorlopig dus genieten.