Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 11-08-2012 12:27:41

Slagharen

Gisteren met de boys naar Pretpark Slagharen geweest. Het was een heerlijke dag met prachtig weer. En ondanks de grote drukte hebben we heel veel attracties kunnen doen!

Klik voor groter en meerKlik voor groter en meer

Klik voor groter en meerKlik voor groter en meer

Klik voor groter en meer
Fun 11-08-2012 11:54:48

Slipje

Soms is het beter om niet alleen de vuile was binnen te houden maar ook de schone:

Klik voor groter
Algemeen 08-08-2012 09:37:45

Verval in Vianden

Musée des Artistes in Vianden - Luxemburg

Klik voor groter

Een vervallen aanblik gaf dit niet meer geopende museum in Vianden. Wél met een coole motor ervoor. Wat ons opviel tijdens ons bezoekje aan Vianden deze zomer was het grote aantal vervallen panden in het mooie plaatsje. Er lijkt duidelijk geen geld te zijn om e.e.a. goed te onderhouden, te verkopen en dan weer mooi op te knappen. Wel jammer hoor.

Klik voor groterKlik voor groter
Familie 06-08-2012 17:29:13

Weer thuis

Klik voor groter

We zijn intussen alweer thuis na een 14 dagen Luxemburg. Het was een heerlijke vakantie met veel zon en hoge temperaturen, vooral de eerste week. Elke keer is het weer genieten van het landschap, de ontspannen sfeer, hoe schoon het land is en deze keer ook de cam- ping: Nommerlayen. Voor ouders en kinderen een heerlijke camping waar elke dag veel te doen is. Het is ons zelfs zó goed bevallen dat we volgend jaar terugkeren naar Nommern!
Fun 19-07-2012 19:45:53

Omdat het kan...

Klik voor groter

In Spijkenisse kan tegenwoordig ook alles:
kijk maar naar deze nieuw aangelegde parkeerplaats! Niet té snel inkeren...
Bijna af... maar helaas: bouwvakvakantie jongens... die paal doen we later wel...
Familie 18-07-2012 18:42:38

Koud water!

Klik voor groter

Sinds afgelopen maandagavond heeft onze Combi Ketel het begeven. En we hadden er al rekening mee gehouden... Toen we ons huis kochten wisten we dat het al een oud beestje was, maar hij bleef het eigenlijk best goed doen. Tot maandag! Geen warm water meer... Gelukkig nog wel beneden in de keuken omdat daar een close-in boiler voor warm water zorgt. Dus met enige aanpassingen kunnen we toch nog fris blijven. Gelukkig gaan we zaterdag op vakantie en kunnen we weer lekker warm douchen! Intussen hebben we de energiewacht gebeld. Al eerder hadden we ons georienteerd op een nieuwe combiketel met leasecontract, dus we weten wat we willen. En laat er nu net een fijne aktie zijn bij Essent: Een gratis iPad2 bij een nieuwe ketel. En gelukkig geldt deze actie voor Remeha ketels, het merk dat we juist zo graag willen! Vandaag reed er al zo'n auto aan mij voorbij in Spijkenisse. Helaas nog niet voor ons, die afspraak staat gepland op 6 augustus a.s.
Lifestyle 15-07-2012 16:44:45

Met minibar!

Klik voor groter

Langzaam verzamelen zich de spullen die we vanaf volgende week zaterdag nodig hebben om lekker relaxed te kunnen kamperen. Zie hier onze keuken mét (rechtsonder) onze mini- bar! Kijk, dat gaat dus helemaal goed komen in Luxemburg. En zo te zien krijgen we vanaf volgend weekend stabieler en prachtig zomerweer. Laat onze vakantie maar beginnen...!
Familie 13-07-2012 18:55:04

Vooruitzichten

Klik voor groter

Kijk, dat zijn goede vooruitzichten voor onze vakantie! Volgens weeronline.nl wordt het in Nommern, Luxemburg vanaf het moment dat wij vertrekken, iedere dag zonniger én war- mer: misschien wel het begin van een hittegolf! Dat is toch wel een hele fijne gedachte als je gaat kamperen. Nog maar 4 dagen werken en dan kunnen we lekker onderweg! Zinin!