Tante Dar gaf ons het afgelopen weekend een fotoboek kado dat ze heeft gemaakt van onze huwelijksreis naar Disneyland Parijs. Ze heeft er heel veel werk aan gehad en het resultaat mag er zijn: wat een geweldig mooi fotoboek! En als jij het ook wilt zien, klik dan hierboven op de afbeelding of deze link naar de Hall of Fame van het Kruidvat. Stem op het fotoboek en misschien winnen we een fantastische prijs! Kunnen we nog een keer naar Disneyland!
Tante Dar is op vakantie geweest in de USofA, in Orlando om precies te zijn. (schrijf ik met enige jaloezie) En zoals dat gaat, worden er altijd wat leuke presentjes meegenomen, en juist van die dingen die je hier (nog) niet ziet zijn het leukst! Voor de kids bracht ze deze ver- pakkingen met fruit snacks mee. Alleen al om de verpakking is het leuk om te geven en te krijgen! Op de één of andere manier, ik denk door het merk kellogg's, dacht ik dat het iets is dat je door je cornflakes gooit, maar dat betwijfel ik nu zeer. Het zijn dus gewoon minizakjes met fruitsnoepjes. Maar hey, samen met wat Honey Loops ging het héél goed vanmorgen!
Vanmorgen tijdens ons bezoekje aan de plaatselijke rommelmarkt kreek ik van een man tussen de vinyl plaatjes en VHS banden deze oude Top 40 lijst van 5 december 1981 in mijn hand gedrukt. Dat roept meteen weer sweet memories op. Pure nostalgie!!
Geef mij snel wat spelden of dikke naalden!! Eindelijk een VooDooDora pop! Nu moet het toch eindelijk eens lukken om haar van de TV te krijgen... En als dát lukt zijn ook Diego en Boots aan de beurt!!
In het centrum van Spijkenisse had de lichtkrant een probleempje vanmorgen. De F1 toets indrukken lost het op en misschien ook even de voeding aansluiten..
Heeft die Xander de B. toch ineens een heel lekker nummer te pakken! Ik dacht eerst dat het Jurk was... Maargoed, dit is gewoon een heel fijn nummer, goed vertaald en muzikaal een stuk fraaier dan het Duitse origineel: Nur noch kurz die welt retten - Tim Bendzko.