Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Computers/Internet 25-12-2012 11:00:51

Je slaapt een keer lekker uit en dan blijkt je zoon ineens te zijn getrouwd! Met een ambtenaar erbij en al. Onze kersverse schoondochter heet Holroldropje. Kijk ze hier eens gezellig samen zitten. Godzijdank is dit allemaal gaande in de pixelwereld van Nammo Hotel. Hopelijk houden deze getrouwde pixels een poosje stand. Ze zijn nu overigens op huwelijksreis...

Klik voor groter
Familie 22-12-2012 15:36:54

E-Rik LIVE!

Klik voor groter

Het optreden gisteren bij Dance4Kids in Wijkcentrum de Akkers in Spijkenisse was geweldig. Er was gezellig en enthousiast publiek en er werd prima mee gedanst op
onze Kerst-Hit! Zelfs de buurtjournalist was aanwezig en maakte deze impressie.

Klik voor groter
Film 15-12-2012 17:50:41

Blokfluit les



20th's Century Fox Movie Intro Theme: De Jostiband versie!



Universal Studios Movie Intro Theme: Flute Edition.
Algemeen 13-12-2012 22:22:46

RDW denkt met U mee!

Zeker als je geen gloednieuwe auto hebt, zoals velen, ben je ieder jaar weer blij als je wagen zonder al teveel kosten door de APK keuring komt. Dus als je eenmaal de keuringspapieren van de RDW in handen hebt weet je dat je weer een jaartje door kan! Maar een overijverige ambtenaar blijkt te hebben bedacht dat er altijd mensen zijn die niet accoord gaan met de GOEDkeuring van hun auto. In dat geval kun je dus blijkbaar stappen ondernemen en om een herkeuring vragen. Tegen kosten weliswaar, maar dan heb je ook wat! Wat een sukkels zeg!

Klik voor groter
Muziek 13-12-2012 19:21:02

E-Rik Live!!

Het gaat goed met onze Kerst-clip:
E-RIK - Merry Christmas Style.

Klik voor de clip

En zoals het er nu naar uitziet treden we volgende week vrijdag 21 december,
tussen 17:00 - 18:00 uur live op in Wijkcentrum de Akkers in Spijkenisse,
bij het Dance4Kids dansfestijn! Komt dat zien, komt dat zien!
Muziek 09-12-2012 20:04:35

Kerst Hit 2012 !!


Mijn zoon had vrijdag een geweldig idee: Op het nummer Gangnam Style, een liedje met "Merry Christmas Style" maken!! Ik vond het briljant bedacht en ben vrijdag meteen aan de slag gegaan met het maken van een tekst. Best nog veel kan ik je vertellen. Zaterdag hebben we in een heleboel takes alles ingezongen op de slaapkamer, met een usb-microfoon. Daarna afgemixt met wat galm en diepte. Een stuk kerstversiering met belletjes kwam goed van pas om ook nog wat belletjes-geluiden onder de instrumentale track van PSY te zetten. Daarna de best gezongen stukjes plakken onder de instrumentale kerst-track van het nummer. Toen was de zaterdag alweer om! Zondag was het tijd voor de clip, de beelden. Dus opnieuw werd alles gezongen maar deze keer voor de camera en met de nodige effecten. Tenslotte alles passend maken en nog wat beeld-effecten toevoegen. Vanmiddag omstreeks 17:00 was de uiteindelijke versie klaar om geupload te worden. Ik ben er trots op! Met dank aan de hele family, want iedereen heeft er hard aan meegewerkt!

Voor de meezing versie klik je hier.
Of luister hier onder naar de mp3:



Rik en ik, samen tijdens de opnames

Vader en zoon tijdens de opname van de clip...