Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 28-02-2013 20:06:02

Kung-Fu Chick



En natuurlijk zitten er tussen de plofkippen ook nog van die stoere chickies.
Neem nou deze, die tot het laatst verzet heeft geboden:
de Kung-Fu Chick!
Algemeen 26-02-2013 19:30:35

Plof Aardbei

KLik voor groter

Oké, dus de plofkip hebben ze nu succesvol uitgebannen, maar wat doen we met de plof-aardbeien? Kijk, en daar hoor je niemand over! We worden afgeleid met mafia praktijken rondom smakelijk paardenvlees en foute eieren. Vandaag hoorde ik zelfs over ezel- en buffelvlees dat in Zuid Afrika in vleesproducten wordt gebruikt in plaats van rund. Ik zeg je, het rund heeft zijn langste tijd gehad, we moeten buffel, ezel en paard hebben! Ik heb helemaal niets tegen een McBuffel of een mals Pony lapje. En de moslims maar denken dat hun eten gewoon nog steeds wél geit, kip of schaap is. En dan ook nog eens halal! Nou, als er dus vleesfraude bestaat, dan geldt dat ook voor de moslim-scene. Deze hele toestand kan zomaar leiden tot rellen en opstand, want het vlees is zwak... Vroeger, toen had je worstjes op je borstjes en had je Meat-Loaf, en dan wist je wat je kreeg! Tijden veranderen... Maar wat gaan we doen aan die plof aardbeien? Wij hebben ze zojuist lekker met een toef slagroom opgegeten!
Muziek 23-02-2013 10:38:14

Lamme Frans

Ik ben niet zo van de carnaval,
maar dit is voor mij toch wel de onbetwiste carnavalshit 2013:
Lamme Frans - Alles In Eén!

Computers/Internet 08-02-2013 20:26:16

Overnemen...

Klik voor de link

Er zijn van die mensen die alles van je willen afpakken!
Klik op de afbeelding en houd je cursor in de gaten...
Showbizz 06-02-2013 18:58:27

Bassieradar

BassieradarBassie & Adriaan, oftewel Bassie & Adriaan, brachten vanmiddag een bezoek aan het Oude Ambachten & Speelgoed Museum in Terschuur, vlakbij Barneveld. Daar openden ze de expositie 'Bassie & Adriaan 35 jaar op TV!'. Met onder anderen Robin de Robot, de kroon en de wandelstok van de Baron is deze expositie een feest van herkenning. Het is 35 jaar geleden dat de eerste aflevering van Bassie & Adriaan op TV te zien was. (Bron.)

Familie 04-02-2013 18:00:33

Zombie Spookhuis



Dit weekend was het weer eens zover:
Onze boys hadden onze slaapkamer (met hulp van papa) omgetoverd tot een fraai spookhuis... De special effects en geluidseffecten hebben ze helemaal zelf gemaakt.
Kijk en huiver!