Kijk nou eens wat ik kreeg voor vaderdag: de nieuwste iDad !! Cool!
Vanmorgen werd ik meteen al in de watten gelegd: een lekker kopje koffie op bed en een heleboel lieve en mooie kado's: Gereedschapsbox, emergency drills, chocolade en een voet-massage-roller. En die laatste kwam inclusief een heerlijke voetmassage die ik tegoed heb van vrouwlief... Daarna nog lekker uitgeslapen! Dank jullie wel lieverds!!
Gisteren waren we in Blijdorp, waar de Olli's als zoete broodjes over de toonbank gingen! Wat mij betreft noemen we de wijk Feyenood in Rotterdam vanaf nu Olliwood!!