Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Ron op 15 Augustus 2011 - 18:55  §

Hey, klinkt goed. Had je wel geluid aan staan toen je het clipje op Youtube bekeek? Staat gewoon geluid op!
Gr. Ron

Erik op 15 Augustus 2011 - 22:45  §

Ja, de tweede upload bleef ineens wel met geluid tot nu toe! De eerste heb ik er weer afgehaald, zat een foutje in die clip.

Ron op 16 Augustus 2011 - 07:59  §

Aha... :-D

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...