Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 22-07-2011 11:10:42

Vakantieplannen

EftelingBallorigDuinrell

Tot nu toe genieten we lekker van de dagjes weg! Afgelopen zaterdag naar de Efteling tot bijna middernacht! Maandag wegens de regen een dagje in Ballorig en afgelopen woens- dag in het zonnetje naar Duinrell. Ook weer een heerlijke zomerdag in allerlei attracties! De Splash was natuurlijk geweldig, maar ook de Falcon. Ik kende Duinrell niet, maar we had- den er een fantastische dag! Vandaag komen de logeer-ratjes van mijn zus voor 3 weken, morgen gaan we naar het zwembad. Volgende week staat Avonturenpark Hellendoorn nog op het programma en een keer uit eten in een wok-restaurant! We komen tijd tekort!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...