Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 22-07-2011 10:34:45

M-Kids

Al lange tijd ben ik fan van de M-Kids. Vanaf nu vind je hier bijna alle clips!

Klik voor de clips

Danny Rook als enge kabouterDe M-Kids bestaan niet meer, maar ze maakten tussen 2001 em 2005 best hele leuke muziek met een uitschieter als het nummer Halloween. Dat blijft nog steeds een leuk nummer met een clip die kinderen blijft aanspreken. Kijk ook even naar dit grappige filpje met Danny Rook als enge kabouter in Spookhuis. Eindelijk is het mij gelukt om de leukste clips in breedbeeld, lipsync en met goede kwaliteit op youtube te plaat- sen. Misschien moet ik er maar eens een lipdub van proberen maken.
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...