Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 14-07-2011 13:03:18

Regen!

Vandaag regent het waarschijnlijk de hele dag hier in Spijkenisse. Het is nu totaal herfst midden in de zomer! Gelukkig zitten we lekker binnen en kijken we vanmiddag een film met z'n allen: Hoe tem je een draak. Met popcorn, drinken, alles compleet!

Natuurlijk was 30 graden en zon fijn geweest maar thuis vang je zo'n verregende dag gelukkig beter op dan in een huisje van een paar m2 of erger nog: in een tent! Morgen wordt het beter en als het zater- dag redelijk weer blijft: Een lange dag ( tot 00:00 uur) lekker naar de Efteling!!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...