Fiberfast

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Ik vind alleen die upload zo belachelijk laag. Hoort dat zo? Ik ben ook niet tevreden over mijn snelheid, zou 100mb up en down zijn. Maar toch niet slecht voor een gratis lijntje omdat ik in een pilot project zit. Daarnaast heb ik ook nog mijn gebruikelijke ADSL verbinding... Kost me ook niks
)' class="inline-block align-middle" />
Deze upload is al 3 x sneller dan het was!! Voor goed telefoonverkeer heb je minimaal zo'n 0.5Mb/s uploadsnelheid nodig, dus dit werkt goed hoor.

Dit is de snelheid van mijn 20mb ziggo kabel abo.
In vergelijking met glas nog niet zo slecht zo te zien. oja gemeten met mijn laptopje draadloos.
Mark
20mb en dan zo'n snelheid??? Normaal gesproken halen ze de snelheid niet eens die ze beloven, zoals de beloofde 100/100 bij mij.
Moet er wel bij zeggen dat ziggo na het afsluiten van het 20mb abo de snelheid een paar maal heeft verhoogd.
en daar doe ik niet moeilijk over.