Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
René op 03 Juli 2011 - 21:18  §

Mijn glas doet het nog iets sneller! :-)

Speedtest

Erik op 03 Juli 2011 - 22:36  §

Ja, en zoals je ziet: faster than 99% of NL !! :roll:

Erik op 05 Juli 2011 - 19:20  §

Even opnieuw gedaan via de utp kabel.

René op 05 Juli 2011 - 20:16  §

Ik vind alleen die upload zo belachelijk laag. Hoort dat zo? Ik ben ook niet tevreden over mijn snelheid, zou 100mb up en down zijn. Maar toch niet slecht voor een gratis lijntje omdat ik in een pilot project zit. Daarnaast heb ik ook nog mijn gebruikelijke ADSL verbinding... Kost me ook niks <img src=)' class="inline-block align-middle" />

Erik op 05 Juli 2011 - 21:11  §

Deze upload is al 3 x sneller dan het was!! Voor goed telefoonverkeer heb je minimaal zo'n 0.5Mb/s uploadsnelheid nodig, dus dit werkt goed hoor.

mark op 11 Juli 2011 - 23:06  §




Dit is de snelheid van mijn 20mb ziggo kabel abo.
In vergelijking met glas nog niet zo slecht zo te zien. oja gemeten met mijn laptopje draadloos. 8-)

Mark

Erik op 11 Juli 2011 - 23:14  §

Ziet er inderdaad lekker vlot uit Mark!

René op 12 Juli 2011 - 08:26  §

20mb en dan zo'n snelheid??? Normaal gesproken halen ze de snelheid niet eens die ze beloven, zoals de beloofde 100/100 bij mij.

Mark op 13 Juli 2011 - 07:13  §

Moet er wel bij zeggen dat ziggo na het afsluiten van het 20mb abo de snelheid een paar maal heeft verhoogd. :-D en daar doe ik niet moeilijk over.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...