Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 14-04-2011 18:57:09

Four Eyes Erik

PRIMEUR: C'est moi... mét bril, in het openbaar!!

Klik voor groter

Sinds afgelopen nacht heb ik last van mijn rechteroog.(voor de kijkers links) Ik heb bij het uitdoen van mijn lenzen gisteravond denk ik met mijn vinger het hoornvlies beschadigd en dan ben je de pisang! Zo'n irritatie kan je zomaar enkele dagen kosten en dan mag je ho- pen dat het niet gaat ontsteken! Maar met mijn lens nog in, heb ik er zelfs minder last van dan zonder lens. Toch maar meteen na het werk de lenzen uit gedaan om het oog wat rust te gunnen. Vandaar dus deze voorzichtige foto van mij mét bril. Maar eigenlijk ben ik te ijdel.
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...