Computers/Internet
26-02-2011 11:57:44
Twitter Twitpic & XOOX
in een bericht op Twitter plaatsen en nu dus ook op XOOX. Leuk hoor, er komen ineens allerlei opties bij! Hiernaast overigens de recycle afdeling die vandaag nog leeg geruimd
moet worden! Overigens hebben we het huis vol met logées (5 kids!) momenteel en zijn de Wii games van start gegaan!
Het wordt tijd dat we Twitter definitief gaan integreren op onze frontpage. René is er al mee bezig, dus nog even geduld!