Lifestyle
02-02-2011 18:48:00
Uber-Cool

Dat was nou helemaal iets voor mij geweest toen ik 14/15 jaar oud was: Een skateboard mét een motor!! Niet dat ik zelf te lui ben om mijzelf voort te bewegen, maar het is natuurlijk wel cool als je op een plankje over straat zoeft! En volgens de info op mo-bo.nl kun je er zo'n 18 kilometer ver mee komen, bij een top van 32 km/h. Dat allemaal op een 9V blokbatterij. Remmen gaat snel door het ABS systeem. De All-Terrain Mo-Bo kost zo'n 519 euro. Ik voel nu al een paar vetcoole nieuwe scènes van Benidorm Bastards aankomen!