Lifestyle
16-01-2011 09:41:49
Bloeddruk

Ik word ook een dagje ouder... (hmmm morgen jarig) en dan kan het nooit kwaad om wat beter op je bloed- druk te letten. Een poosje geleden leek het erop dat mijn bloeddruk wat verhoogd zou kunnen zijn. Eigenlijk voor de lol hadden we onze bloeddruk even gemeten op het werk, en die bleek toch telkens te hoog bij mij. Dus deze bloeddrukmeter van de Bas voor maar 10 euro was natuurlijk gauw gekocht om zelf de boel te kunnen bewaken. Maar het ziet er gelukkig goed uit!