Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 26-12-2010 17:14:18

What the Fog !?

Mist onder weg naar Almelo

Wij laten ons deze Kerst verzorgen. Gisteren waren we in Vlaardingen waar we heerlijk van- alles op de elektrische grillplaat hebben gebraden. Met een lekker bakje ijs toe was het helemaal compleet! En vandaag gingen we onderweg naar Almelo. Een langere reis dan normaal doordat we tot aan Soesterberg 50 kilometer per uur moesten rijden op de snel- weg. Gelukkig mocht het daarna weer harder, ondanks de mist. Dat gaf wel hele mooie plaatjes onderweg, zeker op de veluwe waar nog behoorlijk veel sneeuw ligt! Vanmiddag ook nog even wezen kroamschuddn' in Maria Parochie. Daar was een levende Kerststal
te zien, compleet met kameel!! Intussen weer thuis bij mijn ouders, waar op dit moment
de nodige bedrijvigheid in de keuken gaande is... Dat wordt weer lekker eten zometeen! Zoals je hieronder kunt zien staat de tafel al fraai gedekt op ons te wachten. Merry X-mas!

Klik voor groter en meer

Klik op de afbeeldingen voor groter en nog meer foto's...
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...