Familie
28-11-2010 11:03:41
Pakjesmiddag

Vrijdag hebben de kinderen via de "schoenen-post" aan Sinterklaas gevraagd of de pakjes al een weekje eerder zouden kunnen komen. Hiernaast de reactie van de Sint! En ja hoor! Gistermiddag was het zover: maarliefst 4 zakken met cadeautjes werden door de pieten via het zolderraam aan ons bezorgd. Nou zeg, wat zijn we weer verwend: mooie en lekkere cadeau's en ook nog eens een heleboel fraaie ge- dichten erbij. We hebben er nog best lang over gedaan om de pakjes te verdelen en uit te pakken. Een mooi vest voor Kelly, auto's die in 3 kleuren kunnen veranderen en een echte octo-battle! Ja, ook dingen van lego en andere spullen om iets van te bouwen. Een laserlampje, chocoladeletter en een speculaaspop! Ook voor opa en oma waren er cadeautjes. Zelfs voor papa en mama: iedereen kreeg iets moois van de Sint! We kunnen dus maar één ding zeggen: