Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 07-11-2010 17:39:22

Märklin

Klik voor groter

Eigenlijk door de treintjes van gisteren heb ik toch maar besloten om mijn oude Märklin treinbaan tevoorschijn te halen. Omdat de kinderen er best graag mee spelen hebben we een kleine maar leuke baan gemaakt op een MDF plaat die zó onder ons bed geschoven kan worden. En onze eerste traincrash is intussen een feit! Lekker met treintjes spelen!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...