Lifestyle
17-05-2010 20:08:29
Eco = Groen doen!

Ja, u ziet het goed, niet alleen de site is groen gekleurd, ook steeds meer producten in ons huishouden kleuren tegenwoordig groen! Van de vuilniszakken, via vaatwastabletten, naar wasmiddelen tot aan de schoonmaakmiddelen. Ja mensen, we worden steeds groener. En volgens mijn schat koop je dit soort producten inmiddels voor nog maar heel weinig duurder dan de foute middelen. En in de aanbieding zelfs goedkoper! Hier in huis mag ik dan de groene vingers hebben (ik zorg voor de plantjes) mijn schat wil graag voor de hele planeet zorgen. En als nu steeds meer mensen het milieu minder belasten door ook groen te gaan denken en doen, dan helpen we uiteindelijk onszelf! Eco & Groen? Ik zeg: Doen!