Wij zijn dus overgestapt. Van Trias naar DSW voor onze zorg- verzerkering. Wij weten dat, DSW weet dat en ook Trias vertelt mij vorige week nog dat zij weten dat mijn verzekering bij hun per 01-01-2006 is stopgezet. Niets aan de hand dus, zou je zeggen, maar niets is minder waar! In januari werd er dood- leuk de ziektekostenpremie door Trias afgeboekt. Ik dacht nog dat het door drukte om een administratieve fout ging en stor- neerde het bedrag. Vergeten en vergeven. Ontving ik twee weken geleden een brief van Trias waarvan de aanhef mij al zorgen baarde: "Beste klant..." Wat nou klant?! Ik bén geen klant meer bij jullie!! In deze brief werd aangekondigd dat op 7 maart twee maal een premiebedrag zou worden afgeschreven, die van februari en die van maart. De volgende dag hing ik aan de lijn om duidelijk te maken dat ze moeten stoppen met deze grappen omdat ik niet meer bij ze verzekerd ben. De mevrouw zag in het systeem dat ik inderdaad per 01-01-2006 de verzekering had opgezegd, maar ik was nog niet helemaal uit het systeem verwijderd. Wáárom dat was kon ze mij niet vertellen. Omdat ik die afboeking niet wilde, maakte zij er een notitie van. Ja, ik weet het, dat geeft geen zekerheid. En inderdaad, gisteren check ik mijn bankrekening en wat zie ik?! Juist, gewoon 224 euries afgeschreven door die f*#ers van Trias. Gelukkig kan ik de ABN/AMRO ook 's avonds bellen om het bedrag door middel van een stornering terug te halen. Wat een gezeik! Omdat Trias het met mij niet wil opgeven, sturen ze vandaag nog eens een brief met een leuke aanbieding bij Hans Anders, voor brillen. Al hun klanten kunnen korting krijgen. Klanten, KLANTEN!! Voor de laatste keer: IK BEN GEEN KLANT MEER BIJ JULLIE !!


:: bemoeienissen
Bung Phê op 09 March 2006 - 20:52  §

Waarom ga je niet gewoon gelijk naar de bank om de automatische afschrijving te blokkeren en het teveel betaalde terug te laten boeken.

Die stoute menschen schreven bij mij ook teveel af, maar de volgende dag was het weer teruggeboekt. Laten zij moeite doen, niet jij...

Erik op 09 March 2006 - 21:13  §

Morgen ga ik ook naar de bank om de automatische incasso te laten blokkeren. Maar afwachten tot zij ooit terugboeken doe ik niet. Door te storneren heb ik het bedrag binnen 2 dagen terug op mijn rekening!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...
Iets Vinden?


XOOX.NL Google

laatste 10 bemoeials

Barbara.Kloosterman (Afvallen met pillen):
Hun belangrijkste voordeel is de eigenschappen die beschermen tegen vochtverlies, zel...

Elbert (ZyXEL Online Poort forwarden):
He Twent, Even een vraagje, ik probeer dit in te stellen voor een ip camera, maar ho...

tracy (Goddelijke Fee):
marjan, zou ik je misschien een paar kleine vragen mogen stellen over deze vrouw ivm ...

Rene (ZyXEL Online Poort forwarden):
@Twent: Deze oplossing heeft Erik uiteindelijk ook gekozen en werkt perfect!

Twent (ZyXEL Online Poort forwarden):
Dit lijkt mij geen goede oplossing omdat de server PC nu via elke willekeurige poort ...

Erik (Ongeloofwaardige X-Files ):
Ik moet hem nog gaan kijken maar dat voorspelt niet veel goeds... Gelukkig is the Wal...

Robert (Ongeloofwaardige X-Files ):
De volgende genaamd "trashman" is al niet veel beter,,,,

Marten (Pozzebokken):
Er is een Duitse versie van de Pozzebokken op de markt verschenen. Die Wabobbels !

Marjan (Goddelijke Fee):
Dit wijf spoort van geen kanten!!! Zij heeft mijn moeder gehersenspoeld. Zieke geest!...

Erik (Het Platenpaleis (BNN)):
Jazeker, heel gaaf! We hebben je gemist Rene!!

categorieen


linktips

Klik voor MashUp video's



Klik voor jouw daghoroscoop

RamStierTweelingenKreeft

LeeuwMaagdWeegschaalSchorpioen

BoogschutterSteenbokWatermanVissen



Trek een tarotkaart
Wat heeft de tarot jou
vandaag te bieden? Klik
op de kaart voor jouw
kaart van de dag.






Klik hier voor de buienradar



En hier voor blikseminslagen



Actieve orkanen vind je hier:





Hulpdiensten afluisteren:




archief

MaDiWoDoVrZaZo
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31